PENAMBAHAN MODAL BOLEH DIBUAT DARI 9 PAGI HINGGA 6.30 PTG SETIAP HARI . (MINIMUN TAMBAH MODAL RM10)
*************************************************************************
Menambah modal ke syarikat
Penambahan modal boleh dilakukan setiap hari. Waktu penambahan modal adalah bermula pukul 9.00am sehingga pukul 6.30pm. Jumlah minimum untuk menambah modal sebanyak RM10 ke atas. Anda akan mendapat sms dari syarikat menyatakan modal anda sudah ditambah.
*Jika membuat pembayaran melalui “Online Banking” sila masukkan emel :anamobile2010@gmail.com
Cara menambah modal seperti berikut:
LANGKAH 1: MASUKKAN MODAL KE AKAUN BERIKUT
NAMA BANK: CIMB BANK
03040010033055
BENZ MOBILE
553056010247
BENZ MOBILE
03054020425937
Adam Hadzriq Rozlan
LANGKAH 2 :
Step 2 :
Taip DEP.NO PIN DEP.NAMA BANK.RM.TARIKH.MASA.1234 dan hantar ke no server
Contoh: anda bankin duit RM80 di CIMB/MAYBANK bank pada 12/12/2011 jam 11.37am
SMS Contoh Taip:
Contoh: anda bankin duit RM80 di CIMB/MAYBANK bank pada 12/12/2011 jam 11.37am
SMS Contoh Taip:
CCIMBB
Dep.20.868.CIMB.RM80.12/12/2011.1137AM.1234
Dep.20.868.CIMB.RM80.12/12/2011.1137AM.1234
ATAU
MAYBANK
Dep.20.868.MAYBANK.RM80.12/12/2011.1137AM.1234
(sila ikut format pakai " . " dan susunan yang betul ikut format diatas,sesiapa yang tak nak ikut format, susunan diatas,syarikat tidak akan transfer modal kpd awak. NO PIN letak :1234)
dan hantar ke no server
(sila ikut format pakai " . " dan susunan yang betul ikut format diatas,sesiapa yang tak nak ikut format, susunan diatas,syarikat tidak akan transfer modal kpd awak. NO PIN letak :1234)
dan hantar ke no server
sent ke salah 1 server sahaja:
Digi :
Digi :
016-9615 945
Maxis :
Maxis :
014-218 2871 / 017-940 7534
Celcom :
0132041456 / 0132009680 / 0139059681 / 0148455476
Selepas bank in mesti sms imform admin TUNTU CREDIT dalm 48jam, selepas 48jam tdk dilayan !!!
CATATAN: Hantar SMS mengikut format ke SERVER selepas bank-in, dengan KADAR SEGERA! Beri tempoh sehingga 3 jam sebaik SMS dihantar.
PANTANG LARANG: Bank-in/transfer hari ini, SMS keesokan harinya - amalan sebegini TIDAK AKAN DILAYAN!
Jika deposit anda belum dapat sebelum 6.15pm, sila sms sekali lagi Dep...
dan trus call CARELINE untuk bantu:
CATATAN: Hantar SMS mengikut format ke SERVER selepas bank-in, dengan KADAR SEGERA! Beri tempoh sehingga 3 jam sebaik SMS dihantar.
PANTANG LARANG: Bank-in/transfer hari ini, SMS keesokan harinya - amalan sebegini TIDAK AKAN DILAYAN!
Jika deposit anda belum dapat sebelum 6.15pm, sila sms sekali lagi Dep...
dan trus call CARELINE untuk bantu:
MASALAH TAMBAH MODAL/TIDAK TERIMA SMS SILA CALL CARELINE:
014 500 1261 / 013 900 9134 / 017 977 5864
9AM-6.30PM SAHAJA 014 500 1261 / 013 900 9134 / 017 977 5864
CARA NAK TOPUPKAN PELANGGAN
FORMAT: (KOD)(NILAI).NOHP.PIN
TAIP SMS DAN HANTAR KE NO SERVER SEPERTI FORMAT DI BAWAH
FORMAT: (KOD)(NILAI).NOHP.PIN
CONTOH:
Celcom
C10.0138976543.1234 ( PELANGGAN MAHU TOPUP CELCOM RM10, TAIP SMS DAN HANTARKAN KEPADA SERVER)
Maxis
M10.0128976543.1234 ( PELANGGAN MAHU TOPUP CELCOM RM10, TAIP SMS DAN HANTARKAN KEPADA SERVER)
Digi
DP10.0168976543.1234 ( PELANGGAN MAHU TOPUP CELCOM RM10, TAIP SMS DAN HANTARKAN KEPADA SERVER)
Hantar ke no server yang anda aktifkan.
(Pin Digi/Hot Tiket akan dihantar ke nombor agen, bukan ke nombor pelanggan. Agen perlu memberi pin Digi tersebut kepada pelanggan)
PELANGGAN AKAN TEKAN *123*masukan PINDIGI# / *105*hotticketPIN#
CALL UNTUK RELOAD)
PELANGGAN AKAN TEKAN *123*masukan PINDIGI# / *105*hotticketPIN#
CALL UNTUK RELOAD)
DAFTAR YM & CARA MENJUAL TOPUP GUNA YM
Taip TYM.YAHOO ID.1234 dan hantar ke no server
Taip TYM.YAHOO ID.1234 dan hantar ke no server
Contoh: yahoo anda abu@yahoo.com
Format: TYM.abu.1234
Hantar ke no server ke no server yg diaktifkan
*boleh guna huruf besar atau kecil
*tidak perlu tulis @yahoo.com pada yahoo id
JIKA GAGAL. Pendaftaran ym perlu dilakukan secara manual.
(Sila call careline 014-8307732 utk daftar YM, caj RM5 akan ditolak drpd modal anda)